06 June 2010

Aku dan Air Asia

Mesti korang heran tgk title ni kan? Sebenarnya aku bukan la staf Air Asia atau sedara mara dorang. Aku ni boleh dikategorikan sebagai pelanggan tetap Air Asia je. Mana tidaknya, tiap-tiap bulan aku balik kampung naik Air Asia, sampai dah boleh hafal panduan keselamatan yg flight attendant selalu cakap tu hehehe.

Dengan adanya perhidmatan penerbangan tambang murah ni, aku dapat balik Kedah tiap-tiap bulan. Dah jadi rutin bulanan aku untuk balik jumpa mak dengan abah, dan yg paling penting, dapat lepak bawah pokok mempelam sambil menyanyi-nyanyi lagu favourite aku. Biarlah org kata, aku membazir sebab naik flight balik kg tiap bulan. Ada aku kisah? Bagi aku, takda nilainya semua duit tu jika dibandingkan dgn kegembiraan dpt jumpa mak dgn abah. Apa la gunanya hidup ini.....jika tak mampu nak senangkan hati ibubapa kan?
Mungkin inilah kelebihan org bujang....nak ke mana-mana pada bila-bila masa pun boleh. Ikut kelapangan sendiri, duit sendiri, keputusan sendiri.

No comments:

Post a Comment