29 March 2011

Anak kesayanganku....Lara Farhana

Setelah berbagai kisah yang aku catatkan di sini, terlupa lak nak kenalkan korang dengan teman aku yang paling setia kat umah ni........ Lara Farhana. Lara dah tinggal dengan aku selama 5 tahun lebih, perbelanjaan untuk dia tiap bulan dah jadi bajet wajib setiap kali dapat gaji hehehehehe Walaupun aku tak beli pampers untuk Lara, tapi pasir berak dia pun berharga sekampit pampers tau....Mak selalu cakap.... "buat apa la bela binatang yang tak bleh berjasa ni.... bazir duit je". Memang orang tak faham.... tak dapat merasai..... betapa setianya Lara temani aku kat umah. Walaupun tak bleh bercakap, tak bleh berkongsi masalah, tak bleh tolong jaga aku sakit, tapi dia je yang aku gerenti boleh ada depan aku tiap kali aku perlukan teman. Kalau orang.... mungkin tak bleh selalu ada di sisi....











4 comments:

  1. wahhhhhh....LARA FARHANA...mcm nama artis. Tak bleh blah nama tu...heheh

    ReplyDelete
  2. Alahai mcm orang dia bergambor...penuh gaya seh..

    ReplyDelete
  3. teringat boboi masa kat bkt bruang dulu

    ReplyDelete
  4. ku berdoa semoga sahabat ku ini menemui teman sehidup semati yg soleh...insyaALLAH..AMIN.

    ReplyDelete